gamla minnen

Tänkte lägga upp lite bilder på mig å Sofia första året vi lärde känna varandra :)



År 2007 :) då hade vi känt varandra i typ 2 år. Hästarna på bilden är Ronja, Sockan och Sessan :)


Haha xD Sofia typ 10 år? Precis smockat i sig en massa blåbär



Jag och Fia på maskeradhoppning 2007 xD Hade precis fått Davy då



Jag och finaste viking ibörjan av 2007



Våra hästar var kääära


Sofia försöker visa sin kärlek till Divan. Meeeen....

Kärleken är inte besvarad...

Jag tycker den här bilden är lika rolig varje gång xD Men jag inser nu att dethär inlägget varit lite förnedrande för min syster^^ haha. Så hon får väl förnedra mig ngn gång :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0