sorry

Ni får ursäkta den riktigt usla uppdateringen men både jag och syster har det lite körigt just nu. Eller rättare sagt jag har det körigt medans syster är ute på holmen och latar sig ^^ jag är inte alls avundsjuk. Men jag jobbar och står i fortfarande, ända till åtta på kvällen och efter det är jag i stallet typ två timmar. Men idag är det sista dagen jag jobbar!! Wohooo, sen imorgon drar jag och en vän till London och då ska det shoppas ;D

Det har inte hänt så mycket på hästfronten för min del. Jag har börjat ge Frieda kraftfoder och hon har blivit superpigg ^^hihi. Ni skulle sett henne igår, helt gaaalen.

Men hur som hälst jag behöver er hjälp! Jag har äntligen lyckats övertala mina föräldrar till att tattuera mig, men bara något litet, SUCK!! Aja, men jag har några måtton eller hur man nu säger som jag bara måste ha tattuerade. Men jag vet inte vad jag ska välja!! Så här är det att under alla mina ledsna perioder typ när vi var tvugna att avliva Sessan, eller när min morfar dog eller när jag förlorade kontakten med en nära vän, så har jag hittat låtar som betyder otroligt mycket för mig. Det är inte bara en period jag har utan jag verkligen lever för de här låtarna och deras budskap. Banden är såklart Tokio Hotel (döda mig inte för det, snälla). Jag lyssnar bara på deras tyska låtar för att jag tycker att språket är vackert. Har läst det sedan 6:an och älskade det redan då! Låten från dem heter i allafall "Leb Die Sekunde" och betyder att man ska leva varje sekund. Jag ville egentligen ha Hilf mir fliegen, men eftersom att en viss bloggare också har den meningen tattuerad så går det inte ^^. Sen har vi den bästa mannen i världen, nämligen Nikki Sixx och han skrev i sin dagbok (Heroin diaries) att "Fear is only a Feeling, Fear can never kill you"

Jag har tänkt och tänk över de här hur länge som helst(2 år). Men jag kan inte välja! Hjälp mig :)?



tro mig. Jag känner mig lika besvälig som jag ser ut på bilden D:

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nikki sixx's kommentar röstar jag på :)

2010-08-01 @ 10:34:11
URL: http://rhager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0