Plastrong!

Jag vet inte hur aktuella ni är med tidningen ridsport. Men i senaste ridsport special så fannsa det en artikel som jag genast fastnade för! Den handlade om plastronger. Jättehäftiga och skitsnygga.
Jag har sökt i flera månader efter en hemsida, men icke. Men i måndags så såg jag i en annan hästblogg (dressyrmupparna) att hon länkat till den. Är skilldig dem en stoor tjänst för det. Efter så mycket letande och besvikelser så har jag äntligen beställt en plastrong som jag älskar.



Denna fick det bli den här gången!
Det kommer se jätte tjusigt ut med det stora spännet och det fina tyget! Men ska beställa en till tror jag för de var så jäkla snygga och de tillverkar inte samma plastronger om och om igen utan hittar på nya modeller. Så det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0