Hemma igen :)

Hejsan alla glada läsare!
Jag har återvänt från två hemska flygresor och ett underbart London! Jag är extreeeemt flygrädd och även om det bara är 2 timmar till London så känns det som en halv evighet för mig.
Shoppade loss rätt så bra. Det var lite bättre shopping än i Sverige, men tyvärr inte så annorlunda. Men det var helt klart värt det ändå!
Vi besökte även Madame Tussauds som var riktigt häftigt! Dockorna var så verklige och vi hade turen att komma dit bara några dagar efter att Robert Pattinson kommit dit. Fatta hysterin?

Nej, men vi tog inga kort på oss själva och dockorna. Dels för att det stod 50 andra nänniskor vid varje docka och trängdes, dels för att alla tog kort på oss när vi gjorde det. Kändes inte riktigt bekvämt!

Jag ska självklart lägga ut bilder på v ad jag shoppat. Slösade faktiskt en liten slant på Harrods ;)

Har dessutom en annan sak som jag köpt som jag letat efter hur länge som helst. Lägger in ett inlägg om det senare!



Kolla bilden! Nytagen piercing xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0